ROOM2PLAY DISTRIBUTION – NÆRMESTE FORHANDLER OPLYSES PÅ TELEFON 70 20 88 56
Ansøg om forhandler login (B2B)

Reklamationer


VIGTIG INFORMATION VED MODTAGELSE AF VARER
Ved modtagelse af varer skal evt. afvigelse i forhold til faktura/følgeseddel angives til Room2Play inden 5 hverdage efter dato for modtagelse.
Vær opmærksom på antallet af kolli forsendelsen består af ved modtagelse. Kolli antallet fremgår af de labels der er påklistret kasserne.
Ved manglende kolli eller skader på kasser, skal der kvitteres med forbehold og omgående tages kontakt til Room2Play, der efterfølgende tager kontakt til fragtselskabet for eventuel godtgørelse. Kvitteres der ikke med forbehold kan hverken Room2Play eller fragtselskabet hæfte for evt. skader eller manglende kolli.

PROCEDURE VED REKLAMATIONER
Hos Room2Play er vi stolte over vores meget lave reklamationsprocent på de kvalitetsprodukter, vi forhandler.
Vi ønsker at håndtere din reklamation så hurtigt og effektivt som muligt til gavn for både dig og din kunde.
Reklamationsretten for B2B dækker fabrikationsfejl samt mangler i 12 måneder, såfremt der reklameres inden for rimelig tid.
 

VED REKLAMATION
Hvis du, som forhandler, ønsker at reklamere over et produkt, skal ROOM2PLAY hurtigst muligt oplyses om følgende via e-mail:
•    Varenummer og produktnavn
•    Defektens beskrivelse
•    Billede af det defekte produkt

OBS: Hvis reklamationen drejer sig om produktsikkerhed, så ring straks til os på telefon 70208856
 

HVORFOR SKAL ROOM2PLAY HAVE OVENSTÅENDE INFO?
1.) I mange tilfælde har vi en erstatningsdel på vores reservedelslager, som vi kan sende til dig, så du hurtigt kan hjælpe din kunde. – Det er god service overfor kunden!
2.) I andre tilfælde krediterer eller ombytter vi produktet med det samme, og det er ikke nødvendigt, at din kunde sender det defekte produkt retur – dermed sparer du penge på returfragt!
3.) Enkelte gange, vil vi bede om, at produktet returneres til ROOM2PLAY, hvor vi sender et RMA-nummer og en GLS pick-up til jer for at afhente produktet. Dette gør vi, hvis producenten har bedt om det, eller hvis vi ønsker at undersøge produktet med henblik på kvalitetssikring m.v..
4.) Børnenes sikkerhed kommer altid i første række! Vores produkter opfylder selvfølgelig altid de gældende EU-sikkerhedskrav og det sker derfor heldigvis yderst sjældent, at vi oplever produkter der har en defekt, som potentielt kan udgøre en risiko. I sådan et tilfælde, er det vigtigt, at vi får hurtig besked, så vi med det samme kan vurdere defekten. Ved den mindste tvivl om sikkerheden, vil vi straks kontakte producenten med kundens billeddokumentation samt beskrivelse af defekten for nærmere undersøgelse.

Skriv eller tegn venligst IKKE på returnerede varer eller vareindpakning, men anvend for eksempel en Post-It eller vedlæg et print af e-mailkorrespondancen med kunden eller ROOM2PLAY.

For at håndtere reklamationer så hurtigt og effektivt som muligt, vil vi bede om, at reklamationer håndteres løbende og IKKE samles sammen, da vi desværre ikke efterfølgende kan godkende reklamationer, hvor f.eks. en ny del kunne være sendt til din kunde.
 

UNDER OG EFTER JULEHANDLEN
Ovenstående fremgangsmåde følges altid, også under og efter julehandlen.
ROOM2PLAY vil prioritere ekspeditionen af julehandlens reklamationssager, da mængden af reklamationer umiddelbart efter jul er noget højere end normalt.
Såfremt ROOM2PLAY har bedt om, at produkterne returneres, kan der i januar måned samles sammen for 1-2 uger ad gangen IFØLGE AFTALE. Dermed skal du ikke bruge tid på at pakke en masse enkelte afhentninger, men kan samle det i større portioner og dermed spare tid.